Hulp of zelf aan de slag?
Werkwijze
Als het tussen ons klikt en we gaan met elkaar in zee, plannen we gelijk een sessie ter plekke.
Afhankelijk van je vraag stuur ik eventueel ter voorbereiding een inzichtgevende vragenlijst. Hoe meer tijd en ruimte je voor het invullen vrijmaakt, hoe meer het je oplevert.
Tijdens deze sessie lopen we samen een rondje door je huis of werkomgeving en maken we direct een plan van aanpak. Wat zijn je wensen, wat heb je nodig, welke veranderingen zijn mogelijk en hoe en wanneer pak je dat aan. Ook krijg je relevante tips en advies.
Als er genoeg tijd is gaan we gelijk aan de slag. Heel praktisch. Opruimen, schuiven met meubels en spullen, problemen of stoorzenders oplossen, (ontwerp)plannen schetsen of wat maar nodig en mogelijk is.
Het streven is dat je na deze sessie zelf verder kunt en gaat. Mocht je meer willen of meer hulp nodig hebben dan bespreken we de mogelijkheden.
Om te kijken hoe het gaat plannen we in de weken daarna een bel afspraak.
Thuisworkshop
Tijdens deze workshop gaan we bij elkaar op bezoek. Roulerend, circa 3 uur per keer. Samen zoeken we antwoorden op vragen en wensen van de gastvrouw/heer. Als het kan brengen we oplossingen direct in praktijk.
Op verzoek besteden we ook aandacht aan bepaalde woonthema’s.
Je stelt zelf een groep samen van drie tot zes personen en betaalt alleen voor de workshop bij jou thuis.
Erg leuk om samen te doen met buren, vrienden, collega’s e.d.
Kosten
Sessie ter plekke, circa 3 uur 245 euro
Per uur 90 euro
Workshop, circa 3 uur 245 euro p.p.
Langer lopende projecten op offertebasis
Lezingen prijs in overleg
Ruilen met een wederdienst of prijsreductie als je echt weinig geld hebt, is altijd bespreekbaar.
Prijzen zijn inclusief btw voor particulieren en exclusief reiskosten buiten Den Haag (55 euro per uur en 30 cent per km).